Városlista
2024. május 16, csütörtök - Botond, Mózes

Hírek

2016. Október 13. 10:43, csütörtök | Belföld
Forrás: mti

Médiatanács: a TV2-n jelent meg a legtöbb szponzorációs üzenet

Médiatanács: a TV2-n jelent meg a legtöbb szponzorációs üzenet

A legtöbb cég, szám szerint 107 a TV2 reggeli műsorát szponzorálta, s a csatorna időjárás-jelentése vonzotta a legtöbb szponzorációs üzenetet, összesen 10 ezer 288-at

- tudható meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság most publikált idei első féléves adataiból. Az MTI-hez csütörtökön eljuttatott összegzés szerint a legtöbb támogatott műsoridőt, 4 óra 12 percet vásárló cég a Fundamenta Lakáskassza volt, a leggyakrabban, 1746-szor feltűnő szpotot a Leier Hungária építőipari cég jegyezte 2016 első hat hónapjában.

A kilenc televízió programkínálatának vizsgálata során 996 támogató cég 1337-féle üzenete összesen 62 ezer 267-szer került adásba 557-féle műsorban, ami azt mutatja, hogy a reklámok volumene mellett eltörpül a támogatói üzenetek jelentősége.

Az elemzés szerint utóbbiak hosszának műsoridőre vetített aránya alulmúlta a tavalyi első féléves adatokat: az RTL Klubnál 0,95 százalékról 0,37 százalékra esett vissza, a TV2 esetében pedig 1,29 százalékról 1,21 százalékra.

Ezek érdekelhetnek még

2024. Május 16. 16:13, csütörtök | Belföld

Kecskeméten folytatta vidéki kampánykörútját Orbán Viktor

2024. Május 16. 16:12, csütörtök | Belföld

Változékonnyá válik az időjárás a pünkösdi hosszú hétvégén

2024. Május 16. 16:11, csütörtök | Belföld

Fiktív motorkerékpár-eladások hátterét göngyölítette fel a NAV